piątek, 17 lutego 2017

Mini podsumowanie ferii

 Właśnie 2 tygodnie sielanki od szkoły się skończyły. Pogoda nawet dopisywała. Nie padał deszcz i można było wychodzić z psem. Oczywiście nie zapomniałam o kupnie kilku potrzebnych nam rzeczy. Już wam zaraz wszystko opowiem!

 Na pierwszy ogień idą zabawki. Da się zauważyć, że jestem wielkim maniakiem akcesoriów firmy chuckit. Mam ich około 6 sztuk, ale kolekcja zapewne się powiększy! (mogło coś się zagubić i teraz tego nie widzę dlatego napisałam około)
To przechodzę do opisywania produktów:
1. Chuckit! Fetch Ball (M) ø 6,5cm, 2 pack - piłka do aportowania dla psa sklep: Dog's Joy
2. Planet Dog Orbee-Tuff Orbee Ball (M)  sklep: Dog's Joy

 Kolejne rzeczy to:
3. Linka 15 metrów Odkupiona od osoby prywatnej
4. Piłka do fitnessu Zakupiona w netto za 25 zł, kolor czarny (początkowo miał być miętowy, ale mama stwierdziła, ze będzie się brudzić i kupiła nam taką)
5. Plecak firmy Converse kupiony z myślą o długich spacerach, bardzo pojemy, przetestowany już kilka razy, czarny w białe gwiazdki  (niestety nie robiłam zdjęcia)
6. Szelki Ruffwear Front Range L/XL sklep: Toys4Dogs ~mój ulubiony sklep~
Szelki na zdjęciu mogą wyglądać na rozciągnięte, ale tak nie jest. Wyregulowałam po prostu paski, aby były dobre na pieska. Możecie spodziewać się recenzji za 1/2 miesiące.


Przez 2 tygodnie wygospodarowałam dużo czasu na spacery. udało nam się przejść 51,32 km. ~Dla ciekawych, liczyłam tylko spacery powyżej 4 km i nie w pobliżu domu~ Jestem bardzo zadowolona, że pomimo wielu moich wyjazdów taka sumka się nam zebrała :D

Jest jeszcze kilka rzeczy o których muszę wam koniecznie powiedzieć!
13 lutego wydarzył się cud! Zafira normalnie zaczęła chodzić przy ruchliwej ulicy. Byłam bardzo zdziwiona i nie mogłam w to uwierzyć z mamą. Nie wiem czy to było spowodowane tym, że pies zmądrzał czy ostatnim małym wypadkiem. Oby jednak to pierwsze. 

W poprzednim poście pisałam wam o planowanym wyjeździe na wakacje. 
Udało się! Moje zgłoszenie na obóz zostało przyjęte. Bardzo się z tego powodu cieszę i dostałam takiej motywacji, aby ćwiczyć z Zafira agility.
Może z kimś się spotkam na obozie Agility Basics & Fun z Miśkową?

Pod koniec wolnego upiekłam również ciasteczka dla psiny. Tym razem skorzystałam z innego przepisu. Co jakiś czas robię różne, aby się tak szybko jej nie znudziły.
Zafira nie jest psem, który uwielbia jeść, ale takimi smaczkami nie pogardzi!

4 komentarze:

  1. Jak tylko wyjdzie słońce i zrobi się cieplej na pewno będą zdjęcia. Teraz wszędzie jest woda i błoto, dlatego nie wychodzimy w szelkach. Dzięki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Fuksowi też ostatnio kupiłam Ruffweary. Tylko, że my mamy Web Mastery i starą serie :P Jestem ciekawa zdjęć Zafiry w tych fioletowych ruffkach. Może napiszesz w przyszłości też post o tym jak ćwiczysz ze swoim psiakiem Fitness? (No chyba, że nie ma ona być przeznaczona dla psa xD) Ja ze swoim od jakiegoś czasu trenuje i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów! :D
    fuksmydreamdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłka przeznaczona dla pieska oczywiście. Dzięki za pomysł na post ale w przyszłości. Jak na razie zaczynamy dopiero :D

      Usuń
  3. 35 yrs old Web Designer III Shane Tolmie, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Acting. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. kliknij po wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń