sobota, 31 grudnia 2016

Świąteczne prezenty !

Na początku chciałabym pokazać wam co dostała Zafi na święta :D Chyba była grzeczna, bo trochę tego jest. Bez przedłużania zaczynamy!
~ obroża z dingo ( był o niej poprzedni wpis)
~ Comfy  Mint Dental Twister Fluo
~ Collision Course Aport Obedience White M
~ Planet Dog Big Pup Orbee Ball 
~ Chuckit Ultra Squeaker Ball L
~ Chuckit Hydro Squeeze Ball L

Dodatkowo kupiłam jeszcze:
~ Chuckit Indoor Ball
~ Chuckit Rugged Bumper  ( tę zabawkę otrzymaliśmy za prenumeratę czasopisma Dog&Sport)


 Ten rok upłynął nam bardzo aktywnie. Zaczęłyśmy ćwiczyć agility - z czego jestem bardzo dumna. Nauczyłyśmy się wielu sztuczek. Przeżyłyśmy niezapomniane przygody. Spotkałyśmy wiele psów, z którymi zaprzyjaźniła się Zafira. Jednym z nich jest Tobi. Dzięki niemu odważyłam się puścić sunię wolno.
Często chodziłyśmy nad jezioro się kąpać lub do lasu. Zmniejszyłyśmy skakanie na samochody (w dzień).
Przejechałyśmy się autobusem miejskim!

Oczywiście były też przykre sytuacje, ale czasami wynikało z nich coś dobrego, jak np. problemy z przednią, prawą łapą.
Kiedy Zafi zaczęła kuleć bardzo się przestraszyłam. Nie wiedziałam co jej jest. Zaczęłam czytać w internecie czego mogą to być objawy. wszędzie pisało, że to jest dysplazja stawów łokciowych. byłam w szoku. Nie spodziewałam się tego. Nie widziałam już dla nas żadnej nadziei. Nie wierzyłam w cud. uważałam to za niemożliwe. A jednak los się do nas uśmiechnął. Kiedy pojechaliśmy do rodziny, wujek weterynarz (ten, który znał sunię od urodzenia) zbadał ją, a później zrobił prześwietlenie. Okazało się, że zafira ma zapalenie szpiku kostnego. Odetchnęłam z ulgą. Poczułam się jakbym wygrała w totka. Zafira dostała 3 zastrzyki i było po wszystkim. Dostaliśmy antybiotyk i dużo różnych innych tabletek np. na odrobaczanie, witaminy na stawy czy płyn do mycie psich uszu.
Po wyjściu z gabinetu poszliśmy na podwórko gdzie czekała ciocia z drugim wujem (tez wetem). Przyszła też moja kuzynka z mama, która później odwiedziłyśmy. Sunia poznała Holly (czytaj Holi) suczkę berneńskiego psa pasterskiego starszą od siebie o ok. rok. ~ Coś w tym stylu. Niestety nie pamiętam ile ona ma ;C ~ Na początku było trochę "strasznie" ale po chwili obie się do siebie przekonały. Jedyne czego nie zaakceptowała Zafi to kołnierz berneńczyka. Nigdy czegoś takiego nie widziała i się trochę tego bała. Z nowa koleżanka nie spędziła jakoś długo, bo szykowałam się na koncert Grzegorza Hyży, na który poszłam z młodszą kuzynką - Judytą. Było fantastycznie! Pies miał tyle rozrywki, że nawet nie zauważył mojego zniknięcia.

Obiecałam sobie, że wpis nie będzie długi , żeby was nie zanudzać więc już kończę.

Życzę wszystkim wspaniałego i owocnego Nowego Roku! Aby spełniły się wasze marzenia. Niech psy wa słuchają i chętnie uczą się nowych rzeczy. Żeby nie zabrakło wam nigdy chęci na długie spacery i ogromnej wiary w siebie oraz cuda, bo dzięki niej może się wszystko udać!
Jeszcze raz wszystkiego dobrego, szczęścia, dużo zdrowia i miłości czworonogów <3


Nasza wspaniała planetka!

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi milo, że ktoś lubi jak się rozpisuję <3 Dziękujemy za życzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty dostała :) Ta planetka i Chuckit - piłeczki przyjaźni haha xD. Ciekawie Wam minął ten rok, gratulujemy sukcesów i dziękujemy za spacery. Dobrze, że z łapą Zafiry już jest dobrze. Dziękuję i wzajemnie, szczęścia w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JW to tez jest piłka przyjaźni xD Czekamy na kolejne spacery jak się zrobi cieplej i nie będzie padać!

      Usuń
    2. Oo właśnie haha xD Czekamy, czekamy :D

      Usuń
  3. Wow, Zafira musiała być bardzo, bardzo grzeczna, a nie tylko grzeczna, skoro dostała tych prezentów tyle! :) Hera dostała tylko dwa dyski do frisbee, bo bardzo je lubimy, ale niestety okazało się, że z frisbee musimy kończyć, więc prezentem długo się nie nacieszyłyśmy...
    W ogóle Zafira jest piękna! Bardzo mi się podobają takie puchate owczarki, bo Hera niestety nie dość, że jest dość szczuplutka, to sierść ma raczej oklapniętą...
    Pozdrawiamy i życzymy, żeby ten rok był dla Was jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń